Transmisje on-line to nie tylko mecze...
Internet i nowe możliwości komunikacyjneInternet to naprawdę potężne narzędzie i co do takiego stwierdzenia zapewne nie trzeba nikogo długo przekonywać. Stwarza nie tylko bardzo dużo możliwości w komunikacji między ludźmi, ale i staje się ogromnym medium, dzięki któremu wiele firm czy organizacji może prowadzić niezwykle efektowne kampanie marketingowe i reklamowe...
Kreacja marki
Narzędzia internetowe w ogromnym stopniu pozwalają na kreowanie danej marki w sieci. Dodatkowo pomagają w nawiązywaniu trwałych i skutecznych relacji z mediami oraz klientami.
Komunikacja Firma – Klient lub Firma – Firma wygląda w sieci różnie. Ostatnimi czasy coraz popularniejsze stają się transmisje wideo. Za ich pomocą cała masa przedsiębiorstw komunikuje się z klientami, skutecznie kreując pozytywny wizerunek swojej firmy. W jaki sposób? Otóż transmisje wideo służą przedsiębiorcom bardzo często do: konferencji prasowych, przedstawiania i omawiania swoich wyników oraz raportów, a także prezentacji ich nowych produktów.
Dbaj o dobre stosunki z klientami!
Nowoczesne przedsiębiorstwo, aby osiągnąć prawdziwy sukces w swojej branży musi mieć nie tylko najlepszą ofertę, ale i dobry marketing. Bez tych dwóch czynników nie jest możliwe uzyskanie pożądanego efektu. Każdy przedsiębiorca pragnie, aby poszerzać swoją działalność, budować silną i rozpoznawalną markę. Doskonałym narzędziem, które może posłużyć właśnie w tym celu są konferencje wideo.
Doskonałym przykładem może myć tu pewna bardzo popularna amerykańska firma komputerowa, która co jakiś czas organizuje konferencje prasowe on-line. Prezentując podczas nich nowinki z „życia” korporacji.
Raport Envisional “Technical report: An Estimate of Infringing Use of the Internet”, opublikowany w styczniu 2011 roku podaje: „Internetowe transmisje video w formie streamingu są najszybciej rozwijającym się obszarem Internetu i obecnie uważa się, że stanowią one ponad jedną czwartą całego ruchu w sieci”.
W naszym kraju transmisje wideo są jednak w dalszym ciągu mniej popularne niż na Zachodzie. Jednak jak pokazują statystki zainteresowanie nimi wciąż rośnie. Kto wie być może staną się jednym z nieodłącznych elementów kampanii marketingowych.
o autorze
Aleksandra Pajda, Artykuł powstał we współpracy z: http://www.streamonline.pl/transmisje--
Artykuł pochodzi z serwisu:
Albercik.pl - darmowe artykuły do przedruku na strony www
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz